معجزه بعد از سقط مکرر

گذر روزها

1395/2/28 10:32
نویسنده : تارا
978 بازدید
اشتراک گذاری

روزها یکی یکی می گذرند و عمر هست که میگذره امروز داشتم به این فکر میکردم تازه یک ماه هست از سفر یزدم گذشته و انگار خیلی وقت پیش بود........... دارم کم کم32 ساله میشم و عدد سنم با دهن کجی داره بهم میگه روزها برای مادر شدن داره دیر میشه. ای کاش هیچ جشن تولدی نبود یا حداقل توی تولدمون سنمون با پررویی روی کیک تولد خودنمایی نمیکرد. همه چیز برای من این روز ها به مادر بودن ارتباط پیدا میکنه حتی شمع روی کیک تولد. حتی هفتمین سالگرد ازدواجمون. همه چیز داره نشون میده چقدر داره دیر میشه. بعد از سه سال تلاش هنوز انتظار کشیدن رو بلد نشدم این که یک ماه دیگه هم بنا به گفته دکتر باید صبر کنم هنوز سختمه.

هوای این روزهای من هوای دوگانه ای هست. از یه طرف دوست دارم توی جمع باشم و  از طرف دیگه وقتی توی جمعم از کوچکترین فضولی یا نظر دادن کسی راجع بخودم یا دیگری ناراحت میشم. نمیدونم چرا فرهنگمون درست نمیشه که توی زندگی خصوصی همدیگه سرک نکشیم. واقعا زندگی خصوصی من به چه درد کسی میخوره؟؟!!!

خدایا خودت دلم رو دریایی کن و بهم صبر بده خدایا خودت دامن همه منتظرا رو سبز کن آمین

پسندها (2)

نظرات (5)

مامانی
29 اردیبهشت 95 11:21
سلام خانومی نگران نباش خدا بزرگه منم دو بار زایمان زودرس داشتم خیلی ناراحت بودم بالاخره به لطف خدا پسرم به دنیا اومد انشالله بچه تو هم سال دیگه بغلت باشه
تارا
پاسخ
سلام عزیزم ناراحت شدم برات چه کشیدی...... خداروشکر که گل پسرت رو بغل کردی ایشالا بلطف دعای شما دوستان
نادیا
29 اردیبهشت 95 13:02
از ته دلم امیدوارم اینبار نی نیت سالم بمونه و زندگیتون رو شاد کنه.همینطور خودم
تارا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا واسه شما هم همینطور باشه. شما هم مثل من سقط مکرر داشتین؟
نادیا
29 اردیبهشت 95 14:14
آره متاسفانه دوبار .که هردوبارم جون دادم تا سقط شد .دیگه واقعا از بارداری میترسم فکر کنم باید برم پیش روانپزشک.بدتر از همه اینکه فکر میکنم شوهرم نسبت بهم خیلی بی محبت شده .یاشایدم روحیه من داغونه اینطور فکر میکنم
تارا
پاسخ
عزیزم خیلی برات ناراحت شدم حتما برو روانپزشک مگه ما چقدر توان روحی داریم چقدر تنهایی میتونیم این غم رو بدوش بکشیم آقایون هم روحیشون لطیفه و کمتر ابراز میکنن در واقع توان همدردی بیش از اندازه رو ندارن چیزی که برای ما قابل درک نیست.
سحر
29 اردیبهشت 95 17:38
سلام عزیزم منم تا الان سه بار سقط داشتم. ی سوال؟ شما قرص کم کاری تیروئید میخورین؟
تارا
پاسخ
متاسفم عزیزم ایشالا به لطف خدا هممون بزودی فرشته کوچولومون رو بغل کنیم. آره من حدود 14 ساله کمکاری دارم قرص لووتیروکسین میخورم
نادیا
13 مرداد 95 0:20
سلام عزیزم.خوبی؟؟؟ الان اوضاع خوبه؟
تارا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون پست بعديمو بخون