معجزه بعد از سقط مکرر

سفر دوم به یزد

1395/1/27 8:26
نویسنده : تارا
2,020 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه برای بار دوم راه یزد رو پیش گرفتیم با دلی سرشار از امید در عین ناامیدی. دو حس متفاوت. شب قبلش شب آرزوها بود و من فقط گریه کردم و زار زدم و از خدا خواستم همه اونایی که منتظر بچه هستن خیلی زود خبرهای خوبی بشنون و من هم بشنوم.

صبح زود همسری رفت نوبت گرفت جواب آزمایشها رو هم گرفتیم و منتظر دکتر نشستیم. دکتر نسرین قاسمی متخصص ژنتیک و سقط مکرر. آزمایشها رو دید و گفت برم سونو واژینال و دوباره بیام پیشش . همون مرکز متخصص زنان منو دید خیلی با حوصله و خوش اخلاق ی عالمه ازم سوال کرد و وارد پرونده کرد و بعد سونو واژینال . بهم گفت چقدر سپتومت رو خوب عمل کردن دکترت واقعا ماهرانه عمل کرده. و من هم خیلی خوشحال شدم.خندونک جواب سونو رو بردم پیش دکتر قاسمی مجددا من و همسری هردو رفتیم داخل اتاق . و منتظر اینکه دکتر چی بگه.

دکتر گفت جواب ANTITPO مربوط به تیروئید کمی بالا هست و بیشتر سقطات بدلیل کمکاری تیروئید هست. دوماه آسپرین و اسیدفولیک بخور و بعد اقدام کن. به محض مثبت شدن بی بی چک کلگزان استفاده کن. و بعد کلی انرژی مثبت داد خیلی حس خوبی گرفتم و خیلی امید گرفتیم. خدارو شکر میکنم بخاطر حس خوبی که در من و همسری ایجاد شده.

امیدوارم چیزایی ک مینویسم بدرد کسی بخوره. همینطور ک خودم توی این سایت راهنمایی گرفتم امیدوارم کسی از راهنماییهای منم استفاده کنه.

و امیدوارم دو ماه دیگه برگردم با خبرای خوش با بهترین حسی که یه زن میتونه توی عمرش داشته باشه. بیام اینجا و بنویسم صدای تپشهای قلب عزیزترین موجود زندگیم رو شنیدم...................

پسندها (2)

نظرات (1)

باران
15 اردیبهشت 95 5:19
ناامید نباش خدا خیلی بزرگه فقط همین انشاله بزودی خبر مادر شدنتو بخونم
تارا
پاسخ
ایشالا همه امیدم فقط بخداست