معجزه بعد از سقط مکرر

روزهای زیبا

1395/7/24 8:53
نویسنده : تارا
781 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته عزیزم باورم نمیشه امروز وارد پنجمین ماه باهم بودنمان شدیم. هر روز همراه با خوندن چهارقل و آیت الکرسی برای همه اونایی ک چشم انتظارن دعا میکنم چون میدونم اونایی که مثل من سخت منتظر بودن چ حالی دارن. مطمینم خدا رحمتش شامل حال همه میشه.

عزیزکم الان دو هفته است دارم تکوناتو حس میکنم نمیدونم چکار میکنی اون تو ک این همه به من لذت میده . بیتابانه منتظرم روی ماهتو ببینم. اون قدر هول بودیم من و بابایی که همین حالا سیسمونیتم خریدیم و کم کم باید اتاقتو آماده کنیم.
 

پسندها (8)

نظرات (7)

آیداکوچولو
26 مهر 95 9:33
سلام خاله من ومامانم قبلا وبلاگتون رو خونده بودیم بعدش بارها اومدیم وکلی نگران شدیم که شما ادامه ندادی امروز از خوندن مطلبتون ذوق زده شدیم خدا رو هزاران بار شکر به امید خدا ماه های پیش رو هم به سلامتی پشت سر میزارید راستی به نظرتون وقتش نشده اسم وبلاگتون رو عوض کنید
تارا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطف و محبت تو عزیز دل و مامان مهربونت ایشلا تا اخرش با دعاهای شما خوب پیش میره راستش این وبلاک رو گذاشتم واسه کسایی ک مثل خودم هستن و ایشالا واسه نی نی یه وبلاگ دیگه درست میکردم
تنها امیدم خدا
28 مهر 95 15:19
سلام عزیزم ان شاالله ک حالت خوب باشه،خیلی خوشحالم ک خدا دامنت رو سبز کرد قبلا وبلگتون رو خونده بودم و وقتی گفتین باردار شدین خیلی خوشحال شدم ان شاالله نی نی تون سالم و صالح باشه ب حق این ماه عززم،واسه منم دعاکنین چشم انتظارم
تارا
پاسخ
سلام ممنون عزیز دلم ايشالا بحق صاحب همین ماه دامن شما هم سبز شه ک من این موهبت رو اول خدا بعد امام حسين و بعد دعای اطرافيان نصیبم کرد
مامان فدیا
5 آبان 95 13:39
واااااای چقدر عالی به نظر من همین امروز اسم وبلاگتونو عوض کنید و یه اسم پر از امید و عشق بذارید روووووش چشم به هم بذارید با دنیا اومدنش همه وقتتونو میگیره و دیگه با خیال راحت نمیتونی با وبلاگت بازی کنی
تارا
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتمن باید ب اسم جدید فکر کنم آخه این وبلاگ فقط واسه اشتراک تجربه خودم با بقیه هست واسه نی نی هم ايشالا ی وبلاگ جدید
emma
11 آذر 95 11:56
با خوندن نوشته هاتون اشکام جاری شد...خیلی براتون خوشحال شدم که بالاخره خدا صلاح دید و بهتون نینی داد. من فردا دارم میرم یزد...خیلی نگرانم ولی نوشته های شما بهم انرژی داد... منم دو تا سقط داشتم... برام دعا کنید...
تارا
پاسخ
ممنووون عزیزم ایشالا شماهم میرین یزد و حتما نتیجه میگیرین توکلتون بخدا باشه و هرگز هرگز ناامید نباشین. از ته دلم من و دخملم دعا میکنیم ک دامنتون سبز شه و بزودی خبر خوشحالیتو بشنویم. آمین
مریم
4 اسفند 95 17:05
سلام همه مطالب وبتون رو خوندم، لحظه لحظش رو حس کردم و دوباره تمام خاطرات تلخم رو مرور کردم امروز 9 روز از سقط سومم می گذره و حالم خیلی بده. برات خیلی خوشحالم که داری مامان میشی من هم دعا کن
اعظم
2 خرداد 96 23:22
سلام من هم سه بار سقط داشتم در همون هفته های ۵ تا ۸ تمام آزمایشها و سونو هم خوبه هر دکتری هم میرم میگن مشخص نیست و پاس میده به دیگری موندم چکار کنم آسپرین خوراکمه انگار هیچی افاقه نمیکنه میترسم باز هم اقدام کنم و دوباره چکار کنم
0.7634325
25 مهر 96 8:55
7/420932----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----0/7834387