معجزه بعد از سقط مکرر

تولد یک فرشته

1396/1/13 21:27
نویسنده : تارا
943 بازدید
اشتراک گذاری


امروز یک ماه هست ک تو پا ب این دنیا گذاشتی و دنيامو قشنگ کردی
به چند هفته پیش ک فکر میکنم وقتی هنوز تو دلم بودی
ب وقتی که تپشهاي قلبت و تکونات کم شد
به لحظه های پر استرسي ک توی بیمارستان من و بابایی کشیدیم
به وقتی ک دکتر گفت موندن تو پنجاه پنجاه هست
به اون لحظه ای ک توی اتاق عمل با بیحسی توروبدنيا آوردن و اوردنت پیشم و خیالم راحت شد از بودنت
به اون لحظه ای که اوردنم بخش ولی تو نبودی تورو برده بودن به NICU

چه روزهای سختی بود
ب سختی شیر ميدوشيدم و میدادم تحویل بخش تا بهت بدن
اولین باری ک بغلت کردن با اون همه لوله هایی ک بهت وصل بود یادم نمی ره

اولین آغوش
اولین شیر دهی

و بعد از پنج روز باهم رفتیم خونه
بماند ک زرد شدی و دستگاه گرفتیم تا بیست روز زرد بودی
این سختی ها همه ب آغوش تو می ارزید
به لمس دستاي کوچکت می ارزید
و من توی این یک ماه بدون استثنا سر هر شیردهی دعا کردم همه مادران منتظر آغوششون سبز شه
آمين

پسندها (1)

نظرات (0)