معجزه بعد از سقط مکرر

سپتوم

1394/3/20 22:46
نویسنده : تارا
383 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر وفایی دکتر زنانم وقتی نامه دکتر روماتولوژي رو خوند گفت خوب پس باید عکس رحمت رو پیگیری کنیم این عکس واضح نیست و باید سونو در آب انجام بدی . تاحالا اسمشم نشنیده بودم و می ترسیدم مثل عکس رنگی درد داشته باشه ولی خیلی راحت بود یه سرم وصل میکردن ب رحم و همزمان سونوگرافی انجام میشد کمی درد داشت ولی نه خیلی. سونو سپتوم رحمی نشون داد

دکتر گفت سپتوم مانع لانه گزینی صحیح میشه البته خیلی ها دارن و حاملگی های موفق هم داشتن گفتم دکتر من تحمل ی تجربه سقط دیگه رو ندارم و اگه واقعن لازمه عمل شم. گفت من بهت پیشنهاد میکنم عمل کنی گفتم یعنی بعدش میتونم حامله شم.  گفت ممکنه علت سقطت این  نباشه 

دکتر رکي هست و امید بیخود نمیده چون خودش توی بیمارستان خصوصی عمل نمی کنه ارجاعم داد ب دکتر عمویی ک توی این عمل خیلی استاده. برای مرداد ماه بهم نوبت دادن

پسندها (1)

نظرات (0)