معجزه بعد از سقط مکرر

سفر به یزد

1395/1/20 10:51
نویسنده : تارا
2,852 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تحقیقات بالاخره با همسری تصمیم گرفتیم به کلینیک تحقیقات سقط مکرر یزد دکتر افلاطونیان مراجعه کنیم.

صبح جمعه ساعت 8 حرکت کردیم و ساعت 2 اونجا بودیم. هتلی که گرفتیم خداروشکر خیلی نزدیک به پژوهشکده علوم تولید مثل بود و پیاده هم میشد رفت. عصر و شب توی یزد گشتیم میدان امیرچخماق و تالار قصر آیینه و پارک هفت تیر . دوست داشتم یجای شلوغ باشم و تنها جای شلوغ پارک هست. پارک برای من یعنی عذاب . با دیدن بچه هایی ک بازی میکنن کلی حسرت میریزه به دلم. حسرت اینکه کاش منم الان دست بچهه مو میگرفتم و سوار سرسره ش میکردم. خدایا ممنون میشم ا زت این لحظه زودتر نصیب من و همه منتظرا بشه. تلویزیون هتل خراب بود و حوصلمون بدجوری شب سررفت اجبارا زود خوابیدیم.

*

صبح ساعت 7 جلو پژوهشکده بودم و نفر 117 ام!!!! خیلی تعجب کردم که این همه آدم کی اومدن نوبت گرفتن. قبلا تلفنی مشاوره کرده بودم و بهم گفته بودن دکتر افلاطونیان اول مریضهاشون رو میفرستن پیش دکتر نسرین قادری متخصص ژنتیک و سقط مکرر. منم اول واسه اون نوبت گرفتم. ساعت نه نوبتم شد باورم نمیشد ی دکتر این همه وقت بزاره و باهام حرف بزنه همه آزمایشات رو با دقت نگاه میکرد و کلی سوال میپرسید من چون آزمایش ژنتیک داشتم خیلی کارم جلو افتاد وگرنه باید یک ماه دیگه صبر میکردم. برای من و همسری آزمایشات دیگه ای نوشت انجام دادیم و گفتن تا سه روز دیگه آماده ست دیگه موندنمون فایده ای نداشت. چون دکتر افلاطونیان فقط یکشنبه ها توی مرکز بود و اون هفته هم کلا مرخصی بود.

*

ظهر دیگه برگشتیم تا هفته دیگه بریم و ببینیم نتیجه چی میشه.

این همه حجم ناباروری و  سقط یهو از کجا اومد روی سر مردم آوار شد. این همه زن و شوهر چشم انتظار بچه دیدنشون بغض توی گلوم میاورد.

این شبها من و همسری مرتب خواب بچه مون رو میبینیم. دیشب خواب میدیدم دارم خوابش میکنم گذاشتمش کنار همسری و از اتاق رفتم بیرون وقتی برگشتم دیدم همسری توی خواب دستش خورده به پسرم و سرش محکم خورده کف زمین. صبح ک از خواب بیدار شدم کلی دعواش کردم و خندیدیم.

و اما حالم. حال من خوبه ولی تو باور نکن. بی تفاوت شدم و بغض لعنتی ولم نمیکنه و سخت تلاش میکنم که اشکام نریزه.دوست دارم یشب بخوابم و وقتی صبح بلند شدم هفت ماهم باشه . عصبی شدم زیاد و حوصله آدمها رو ندارم. دوست دارم تنها باشم...........

گرفتار یه بغضم که.... منو یاد تو میندازه

گرفتار یه تشویشم........ یجور بی حد و اندازه........

خدایا توکل به تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نادیا
29 اردیبهشت 95 12:56
میشه آدرسش رو بدید منم شنبه میخام برم یزد پیش دکتر مرتاض،.قبلش باید برم پیش دکتر قاسمی اما آدرسش رو نمیدونم
تارا
پاسخ
آره عزیزم. صفائیه - خ تیمسار فلاحی- خیابان بوعلی- پژوهشکده علوم تولید مثل تلفنشم اینه 0353538247085 0353538248119 روزهای زوج دکتر قاسمی هستش همون روز هم نوبتت میشه واسه اسکان هم خوابگاه علوم پزشکی همون خیابونه خانه معلم هم خیابون کناریش نزدیکه اگه خواستی شمارشونو بهت بدم
نادیا
29 اردیبهشت 95 14:25
آره ممنون میشم.هزینه هاش چطوره؟ همینطور هزینه های درمان چطور
تارا
پاسخ
خانمه معلم خ تیمسار فلاحی - خ عدالت 03538250041 خوابگاه علوم پزشکی 09133528785-37242664-36245854 شبی 80 بود تقریبا. ولی فکر میکنم اگه سوییت اجاره کنین بصرفه تر باشه ما موقع برگشت فهمیدیم به صرفه تره شبی 40 بود انگاری در مورد هزینه های درمان هزینه ویزیت که 26000 بود حدودا هزینه آزمایشا هم بستگی داره چی مینویسه واس من و همسری حدود 450 تومن شد.