معجزه بعد از سقط مکرر

تجربیات 2

1394/12/12 12:01
نویسنده : تارا
956 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نوبت دکتر وفایی داشتم دکتر بسیار مهربونی هست. با دقت همه پروندمو خوند اونم تقریبا نظر دکتر عمویی رو داد ولی خیلی قشنگ تر. گفت شما جزء کسایی هستی که علت سقط نامشخصه. گفت سه ماهه دیگه اقدام کن گفت از این به بعد اسیدفولیک 5 بخورم آزمایش ذخیره تخمدان نوشت که روز سوم پریودی انجام بدم. و گفت IUI برای کسی مثل شما نیست و اون هم IUI رو رد کرد.

و شاید نزدیک به ده دقیقه باهام حرف زد بهم دلداری داد حرفای قشنگی زد و گفت که برم پیش روانشناس بخاطر افسردگی گفت حق داری بعد از 4 تا سقط افسرده باشی.

خوب اینم از مشورت با دکتر دوم تا حالا دوتا دکتر نظرشون یکی بوده مونده دکتر رستمی ک اونم نمیدونم کی نوبت گیرم بیاد. یکی از دوستای نی نی وبلاگی لطف کرد و بهم دکتر حنطوش زاده رو معرفی کرد باید راجع به رفتن به تهران هم با همسری مشورت کنم.

امیدوارم تجربیاتم بدرد کسی بخوره

حال روحیم داره روز بروز بدتر میشه همش بغض دارم همش..... یه لباس بچه ، خاله م از کربلا چند ماه پیشا برام آورده شبا بغلش میکنم و میخوابم. بعضی وقتا احساس میکنم حامله م و بوها اذیتم میکنه. حالت تهوع دارم. این وسط باید حواسم باشه همسری دیوونهه بازیهامو نبینه روزهای بدیه باید فکر خودم باشم نیاز به روانشناس دارم میدونم نزدیک عیده و من همش توی ذهنم این آهنگه:

عیده و امسال عیدی ندارم.............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥عاطفه♥
13 اسفند 94 12:31
خوشحال میشم بهم سربزنید.
تارا
پاسخ
ممنون از همدردیتون چشم حتما سرمیزنم