معجزه بعد از سقط مکرر

تجربیات

1394/12/8 18:25
نویسنده : تارا
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نوبت دکتر عمویی داشتم. وقتی توی صف انتظار بودم تا نوبتم شه، یه دختر جوون از اتاق دکتر اومد بیرون با چشمهای گریون منشی بهش گفت: تو هم گریه؟ و این یعنی اون روز خیلی ها با چشمهای گریون اومدن بیرون. خدایا ای کاش هیچ کس مریض نبود ای کاش ............

امیدوارم چیزایی ک مینویسم بدرد کسایی که مثل من تجربه سقط مکرر دارن بخوره. امروز برای اونا مینویسم:

وقتی نوبتم شد و ماجرای سقط چهارم را برای دکتر مو به مو توضیح دادم و پرسیدم دکتر برای من دقیقن بگین علت سقطهام چیه؟ من مشکل ایمنی و انعقاد خون دارم؟ بهم نگاه کرد و گفت: اون که بله و علت سقط هاتم خیلی ساده دلیلشو نمیدونیم!!! پرسیدم خوب من چکار کنم گفت: " تو هر آزمایشی لازم بوده دادی هر عکس و سونویی هم ک لازم بوده انجام دادی و هر مسیری ک لازم بوده رفتی عمل سپتوم هم کردی دیگه امیدت بخدا باشه و دو ماه دیگه اقدام کن " پرسیدم: دکتر پس روش IUI یا تزریق IVIG چی ؟ گفت: IUI برای کسایی هست که نازایی دارن و IVIG منسوخ شده" گفتم: آخه یعنی چی من نیاز نیست دیگه پیگیری کنم؟ گفت:" نه فقط هر وقت اقدام کردی آسپرین بخور و بعد از مثبت شدن تست ، کلگزان استفاده کن و بدلیل عمل سپتوم احتمال زیاد نیاز به سرکولاژ پیدا میکنی هفته های 12-18-23 سونو باید بدی تا طول دهانه رحم بررسی شه"

به همین سادگی به همین راحتی حتی منو ارجاع نداد به مراکز تحقیقات سقط مکرر در صورتی که توی اینترنت خوندم برای خیلی از اونایی ک سقط مکرر میکنن IUI انجام میدن. نظر دکتر بنظرم خیلی مسخره اومده یعنی هی امتحان کن تا شاید سقط نشه! چهارشنبه نوبت دکتر وفایی دارم ببینم نظر اون چیه. کلینیک سقط مکرر و نازایی دکتر رستمی هم باید نوبت بگیرم نوبتاش طولانیه امیدوارم نوبت گیرم بیاد قبل از سال نو.

پسندها (1)

نظرات (0)